ابلاغ قانون «اصلاح قانون بودجه و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان»

رئیس جمهور قانون «اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشورابلاغ کرد.

به گزارش صدای بورس،رئیس جمهور قانون «اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشورابلاغ کرد.

سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون «اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری» را که در جلسه علنی روز یکشنبه هشتم آبان ماه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ به تایید شورای نگهبان رسیده است، برای اجرا به قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

اوایل شهریورماه ۱۴۰۱ مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از بررسی ترمیم حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در دولت برای دومین بار در سال جاری خبر داده بود.

پس از اعلام این موضوع لایحه «متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری» که به پیشنهاد سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه با قید دو فوریت در جلسه ششم مهرماه ۱۴۰۱ به تصویب هیأت وزیران رسیده بوده، یازدهم مهرماه با امضای رئیس جمهور برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارایه شده بود.

به گزارش ایرنا، این لایحه پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته از سوی شورای نگهبان نیز تأیید شد.

کد خبر 462309

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • واریز ۲ ماه معوقه افزایش حقوق کارمندان در آبان‌ماه

    واریز ۲ ماه معوقه افزایش حقوق کارمندان در آبان‌ماه

    کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در این خصوص گفت: دو ماه مهر و آبان، همزمان با حقوق آذرماه به حساب کارمندان دولت واریز می‌شود.

  • با افزایش حقوق ها، حق اولاد چقدر شد؟

    با افزایش حقوق ها، حق اولاد چقدر شد؟

    نایب رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: انتظار داریم با توجه به نظر نهایی شورای نگهبان درباره لایحه ترمیم حقوق، از ماه آینده افزایش حقوق برای کارمندان و بازنشستگان لحاظ شود.

  • خبر خوش برای بازنشستگان

    خبر خوش برای بازنشستگان

    یک فعال حوزه کار گفت: پرداخت معوقه فروردین از این ماه و همزمان با شروع پرداخت مستمری آبان ماه آغاز شده و به تدریج معوقه هر ماه در برج بعد پرداخت می شود به نحوی که معوقه اردیبهشت در آذر ماه،‌ معوقه خرداد در دی ماه و به همین ترتیب معوقات پنج ماه تا آخر سال به حساب بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی واریز خواهد شد.

  • خبر بد درباره افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

    خبر بد درباره افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

    رئیس سازمان برنامه و بودجه از مخالفت دولت مخالف با بخش هایی از لایحه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان خبر داد.

  • فوق العاده حقوق چقدر افزایش می یابد؟

    فوق العاده حقوق چقدر افزایش می یابد؟

    رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعتبار ۷ هزار میلیارد تومانی جداگانه‌ای برای افزایش فوق‌العاده ویژه احکام حقوقی کارکنان دولت در قانون ترمیم حقوق‌ها پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =